Termeni și condiții generale

Όροι πώλησης, παράδοσης και πληρωμής.

 1. Πάροχος και συμβαλλόμενος

Ο συμβαλλόμενος για όλες τις παραγγελίες στο ιστότοπό μας είναι η εταιρεία
Zoobio GmbH
Josef-Orlopp-Straße 55
10365 Berlin
E-mail: [email protected]
Διαδίκτυο: www.petsexpert.gr
Διαχειριστής: Vitalij Kungel (Βιτάλι Κούνγκελ)
ΑΦΜ: DE 305780777
Εμπορικό μητρώο: HRB 175197 B, Ειρηνοδικείο Berlin (Charlottenburg)

 2. Πεδίο ισχύος και αντικείμενο σύμβασης

2.1 Οι παρακάτω γενικοί όροι συναλλαγών («ΓΟΣ») ισχύουν για την δημιουργία λογαριασμού και για όλες τις αγορές προϊόντων από τον τελικό πελάτη («Εσείς») μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.petsexpert.gr.

2.2 Αυτοί οι ΓΟΣ ρυθμίζουν αποκλειστικά τη συμβατική σχέση ανάμεσα σε εσάς και εμάς. Οι ΓΟΣ σας δεν θα αποτελούν μέρος της σύμβασης, ακόμη και αν δεν αντιτιθέμαστε ρητά στην συμπερίληψή τους.

2.3 Μπορείτε να επισκεφτείτε αυτούς τους Γενικούς Όρους Συναλλαγών ανά πάσα στιγμή στη διεύθυνση https://www.petsexpert.gr/customer_service/agb και μπορείτε να τους τυπώσετε ή να τους κατεβάσετε.

 3. Εγγραφή

3.1 Η εγγραφή απαιτείται για τη διεκπεραίωση αγορών στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Αυτή μπορεί να πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της διαδικασίας παραγγελίας αλλά και ανεξάρτητα από μια παραγγελία. Μετά την επιτυχή εγγραφή δημιουργούμε έναν λογαριασμό για εσάς, μέσω του οποίου μπορείτε να διαχειριστείτε οι ίδιοι τα δεδομένα πελάτη όπως για παράδειγμα τη διεύθυνση παράδοσης.

3.2 Μπορούν να εγγραφούν μόνο μεμονωμένα, ενήλικα φυσικά πρόσωπα με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα (ενώ δε μπορούν π.χ. οικογένειες ή σύζυγοι), νομικά πρόσωπα και προσωπικές εταιρείες. Η προϋπόθεση αυτή ισχύει επίσης για την εκτέλεση παραγγελιών. Αν πραγματοποιηθεί μία εγγραφή για μία εταιρεία ως πελάτη, εγγυάται αυτός ο οποίος έχει το δικαίωμα εκπροσώπησης της εταιρείας.

3.3 Κατά την εγγραφή του λογαριασμού σας θα πρέπει να δηλώσετε το όνομα σας, τη διεύθυνση τιμολόγησης και τη διεύθυνση παράδοσης, το τηλέφωνό σας και την ηλεκτρονική σας διεύθυνση καθώς και να επιλέξετε έναν κωδικό πρόσβασης.

3.4 Μέσω της εγγραφής του λογαριασμού υποβάλετε μία δεσμευτική προσφορά για τη σύναψη της σύμβασης αποστέλλοντας το συμπληρωμένο έντυπο εγγραφής. Πριν από την οριστική αποστολή του εντύπου εγγραφής σας εμφανίζεται μία περίληψη των καταχωρημένων στοιχείων. Μπορείτε να διορθώσετε σφάλματα καταχώρισης μεταβαίνοντας πίσω στο πρόγραμμα περιήγησης και αλλάζοντας τις εκάστοτε καταχωρίσεις.

3.5 Μετά την πλήρη εγγραφή σας αποστέλλουμε ένα e-mail χαιρετισμού. Η εγγραφή του λογαριασμού ολοκληρώνεται μέσω της πρόσβασης σας σε αυτό το e-mail.

3.6 Εσείς εγγυάστε ότι τα στοιχεία που δηλώσατε σε εμάς κατά την εγγραφή είναι αληθή και πλήρη. Αν δηλώσετε λανθασμένα ή ελλιπή στοιχεία έχουμε το δικαίωμα να καταγγείλουμε και να διαγράψουμε το λογαριασμό σας χωρίς την τήρηση προθεσμίας. Είστε υποχρεωμένοι να μας ενημερώσετε σχετικά με όλες τις μελλοντικές τροποποιήσεις των αναφερόμενων δεδομένων στο πλαίσιο της εγγραφής άμεσα και χωρίς να σας ζητηθεί.

3.7 Ο λογαριασμός μπορεί να καταγγελθεί όπως ορίζεται στο στοιχείο 12. Τότε διαγράφονται άμεσα τα δεδομένα σας προσωπικού χαρακτήρα εφόσον απαγορεύεται ή δεν πρέπει λόγω νομικών διατάξεων να παραμείνουν αποθηκευμένα. Περισσότερα θα βρείτε στη δήλωσή μας περί απορρήτου.

3.8 Δεν έχετε σε καμία περίπτωση το δικαίωμα να διαβιβάσετε τα δεδομένα σας πρόσβασης και ειδικότερα τον κωδικό σας πρόσβασης σε τρίτους. Παρόλα αυτά αν τρίτοι αποκτήσουν πρόσβαση στο λογαριασμό σας ή αν έχετε άλλες ενδείξεις για την κατάχρηση του λογαριασμού σας, πρέπει να μας ενημερώσετε σχετικά άμεσα και να αλλάξετε τα δεδομένα πρόσβασης.

3.9 Δεν υφίσταται αξίωση για την εγγραφή και συμμετοχή στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Δεν έχετε το δικαίωμα να εγγραφείτε στο petsexpert.gr πολλές φορές.

 4. Σύναψη συμβολαίου αγοραπωλησίας

4.1 Η σύναψη συμβολαίου σχετικά με την αγορά ενός προϊόντος ολοκληρώνεται ως εξής:
4.1.1 Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία παραγγελίας, πρέπει αρχικά να τοποθετήσετε το επιθυμητό προϊόν στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο εκάστοτε κουμπί.
4.1.2 Πριν αποσταλεί οριστικά η παραγγελία για το περιεχόμενο του καλαθιού, εμφανίζεται για άλλη μια φορά ολόκληρο το περιεχόμενο της παραγγελίας. Μπορείτε τότε να αλλάξετε για άλλη μια φορά την παραγγελία σας. Οι παραγγελίες σας αποθηκεύονται σε εμάς μετά τη σύναψη του συμβολαίου, αλλά δε μπορείτε πλέον να τις επιλέξετε μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας. Παρακαλείστε για αυτό το λόγο να ελέγξετε προσεκτικά την παραγγελία σας πριν κάνετε κλικ στο κουμπί «Αγορά τώρα».
4.1.3 Για είδη πληρωμής που δε συνδέονται με μία άμεση πληρωμή από πλευράς σας, δίνετε μια δεσμευτική προσφορά για τη σύναψη σύμβασης αγοράς κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αγορά τώρα» στην προβολή του καλαθιού αγοράς. Η τοποθέτηση των προϊόντων στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν αποτελεί ακόμα δεσμευτική προσφορά για τη σύναψη συμβολαίου. Επιβεβαιώνουμε την είσοδο της παραγγελίας με e-mail. Με το e-mail επιβεβαίωσης δεν πρόκειται ακόμα για την αποδοχή της προσφοράς σας. Η σύμβαση αγοραπωλησίας δημιουργείται μόλις επιβεβαιωθεί η αποστολή. Για την περίπτωση που πληρώνετε την διενεργούμενη παραγγελία μέσω μεταφοράς πίστωσης SEPA της τιμής αγοράς στον τραπεζικό μας λογαριασμό (επιλογή πληρωμών «Προκαταβολή»), δεν ισχύει η επιβεβαίωση αποστολής ως δήλωση αποδοχής αλλά μία επιβεβαίωση εντολής η οποία δηλώνεται από εμάς αρχικά επίσης με e-mail.
4.1.4 Για είδη πληρωμής τα οποία συνδέονται με άμεση πληρωμή από πλευράς σας (όπως π.χ. μέσω PayPal, sofortueberweisung.de κλπ.) υφίσταται η προσφορά μας ήδη στην τοποθέτηση των προϊόντων στο petsexpert.gr. Αποδέχεστε αυτή την προσφορά κατά τη σύναψη συμβολαίου αγοραπωλησίας κάνοντας κλικ στο κουμπί «Αγορά τώρα» στην προβολή του καλαθιού αγορών.

4.2 Μπορείτε να εκτυπώσετε τα δεδομένα παραγγελίας αμέσως μετά την αποστολή της παραγγελίας σας. Εάν επιθυμείτε να δείτε εκ νέου τα έγγραφα σχετικά με τις παραγγελίες σας, παρακαλείστε να απευθυνθείτε σε εμάς τηλεφωνικά ή με e-mail. Θα σας αποστείλουμε ευχαρίστως ένα αντίτυπο των δεδομένων της παραγγελίας σας.

4.3 Υπάρχει η δυνατότητα τροποποίησης μιας παραγγελίας, πριν αυτή φύγει από την αποθήκη μας και πριν παραδοθεί σε μία μεταφορική εταιρεία (δηλαδή πριν την απόδοση αριθμού αποστολής και αποστολή της επιβεβαίωσης αποστολής με e-mail). Από αυτό δε θίγονται τα νομικά δικαιώματα σας καθώς και το δικαίωμα υπαναχώρησης.

4.4 Επιφυλασσόμαστε επίσης του δικαιώματος, να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση αν τα προϊόντα χωρίς δική μας υπαιτιότητα δε βρίσκονται σε απόθεμα από έναν προσεκτικά επιλεγμένο και αξιόπιστο προμηθευτή (επιφύλαξη της αυτοπαράδοσης). Σε μία τέτοια περίπτωση υποχρεούμαστε να σας ενημερώσουμε άμεσα σχετικά με μη διαθεσιμότητα των προϊόντων και να σας επιστρέψουμε άμεσα της καταβληθείσες πληρωμές εφόσον απαιτείται.

  5. Αποστολή και παράδοση

5.1 Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν εσάς. Τα δεσμευτικά έξοδα αποστολής εμφανίζονται στην επισκόπηση παραγγελίας πριν την υποβολή της παραγγελίας. Ο χρόνος παράδοσης προκύπτει από την εκάστοτε περιγραφή προϊόντος και ισχύει από την λήψη της πληρωμής. Ο χρόνος παράδοσης μπορεί να υπόκειται στις συνήθεις διακυμάνσεις για την ταχυδρομική παράδοση και μπορεί να καθυστερήσει λόγω ανωτέρας βίας και λόγω άλλων γεγονότων που βρίσκονται εκτός του πεδίου επιρροής μας ή αυτού των πρακτόρων μας.

Σε απόθεμα
Ο χρόνος παράδοσης ανέρχεται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.

Έτοιμα προς αποστολή σε 2-3 ημέρες
Ο χρόνος παράδοσης ανέρχεται σε 3-4 εργάσιμες ημέρες.

Έτοιμα προς αποστολή σε 3-5 ημέρες
Ο χρόνος παράδοσης ανέρχεται σε 4-6 εργάσιμες ημέρες.

 6. Μετάθεση κινδύνου, κίνδυνος μεταφοράς

Ο κίνδυνος τυχαίας απώλειας και τυχαίας υποβάθμισης του αντικειμένου θα σας μεταφερθεί σε περίπτωση αποστολής του αντικειμένου, εάν το αντικείμενο παραδοθεί στο πρόσωπο που εκτελεί τη μεταφορά ή αν τα εμπορεύματα έχουν εγκαταλείψει την αποθήκη μας για αποστολή. Αποφασιστικής σημασίας είναι το συμβάν που λαμβάνει χώρα πρώτο.

7. Αποδοχή των εμπορευμάτων / ζημιά στη μεταφορά

7.1 Για την αποστολή της παραγγελίας σας χρησιμοποιούμε μεταξύ άλλων υπηρεσίες δεμάτων. Εάν μια παράδοση αγαθών φτάσει κάποια φορά σε εσάς φθαρμένη, θα θέλαμε να σας ζητήσουμε τα εξής: Εάν είναι δυνατόν, αναφέρετε τα κατεστραμμένα προϊόντα απευθείας στον υπάλληλο της υπηρεσίας αποστολής και τεκμηριώστε το βαθμό και την έκταση της ζημίας. Τα δικαιώματα εγγύησης δεν περιορίζονται και δεν θίγονται.

7.2 Μπορείτε να αρνηθείτε να αποδεχτείτε προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά. Επικοινωνήστε μαζί μας σε περίπτωση παράδοσης ενός αντικειμένου που έχει υποστεί ζημιά μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή προσωπικά στις παραπάνω διευθύνσεις. Μας βοηθούν να προασπίσουμε τις αξιώσεις μας έναντι της υπηρεσίας αποστολής δεμάτων και ταυτόχρονα να βελτιώσουμε την υπηρεσία απέναντι σε εσάς.

8. Τιμές και τρόποι πληρωμής

8.1 Προσφέρουμε διάφορους τρόπους πληρωμής για την πληρωμή των αγορασθέντων εμπορευμάτων. Μπορείτε μα βρείτε τους συγκεκριμένους όρους πληρωμής στην αντίστοιχη σελίδα του προϊόντος.

8.2 Όλες οι τιμές στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναγράφονται σε ευρώ και περιέχουν τον νόμιμο φόρο προστιθέμενης αξίας. Όλες οι τιμές νοούνται από την αποθήκη συμπεριλαμβανομένης της συσκευασίας και επιπρόσθετα όλων των ανακυπτόμενων εξόδων αποστολής και ενδεχομένως εξόδων COD.

8.3 Η τιμή των αγαθών ισχύει την ώρα της παραγγελίας και αναφέρεται στην επιβεβαίωση της παραγγελίας, την οποία λαμβάνετε αμέσως μετά την παραγγελία σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εάν τα προϊόντα αποθηκεύονται στο καλάθι αγορών, η συνολική τιμή τους ενημερώνετε κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας στην τρέχουσα ημερήσια τιμή.

8.4 Για τις συμβάσεις αγοράς μεταξύ μας, το συνολικό ποσό που θα πληρωθεί, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής, είναι άμεσα πληρωτέο.

8.5 Για πληρωμή με τιμολόγιο ισχύει:
Σε συνεργασία με την Klarna, σας προσφέρουμε την αγορά με πίστωση ως επιλογή πληρωμής. Σε περίπτωση πληρωμής με την Klarna, δεν χρειάζεται να παρέχετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας και πληρώνετε μόνο όταν λάβετε τα προϊόντα. Η παράδοση δεν είναι δυνατή σε διεύθυνση παράδοσης διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης. Ζητούμε την κατανόησή σας.
Όταν αγοράζετε με πίστωση με την Klarna, λαμβάνετε πάντα τα εμπορεύματα πρώτα και έχετε πάντα μια περίοδο πληρωμής 14 ημερών. Περισσότερες πληροφορίες και πλήρεις όρους συναλλαγών με την Klarna σχετικά με την αγορά με πίστωση θα βρείτε εδώ.

Πολιτική απορρήτου Klarna

Η Klarna εξετάζει και αξιολογεί τα δεδομένα που παρέχει ο καταναλωτής και φροντίζει σε περίπτωση δικαιολογημένης αφορμής για την ανταλλαγή δεδομένων με άλλες εταιρείες και οργανισμούς πιστωτικής πληροφόρησης (έλεγχος φερεγγυότητας). Εάν η φερεγγυότητα του καταναλωτή δεν είναι εγγυημένη, η Klarna AB μπορεί να αρνηθεί στον πελάτη τους τρόπους πληρωμής Klarna και πρέπει να επισημάνει εναλλακτικές επιλογές πληρωμής. Τα προσωπικά σας στοιχεία θα αντιμετωπίζονται σύμφωνα με τον Νόμο περί Προστασίας Δεδομένων και δεν θα μεταβιβάζονται σε τρίτους για διαφημιστικούς σκοπούς. Μάθετε περισσότερα σχετικά με την πολιτική απορρήτου της Klarna εδώ.

8.6 Λάβετε υπόψη ότι για ασφαλή πληρωμή μπορείτε να ζητήσετε τα απαραίτητα έγγραφα ταυτότητας, πληροφορίες σχετικά με το λογαριασμό / την πιστωτική σας κάρτα καθώς και την αντιστοίχιση της διεύθυνσης παράδοσης. Αυτό είναι μόνο για τη δική σας ασφάλεια, με τα δεδομένα να αποστέλλονται μέσω ασφαλούς σύνδεσης και να μην δίνονται σε τρίτους. Ο χρόνος επεξεργασίας μιας παραγγελίας μπορεί να επιμηκυνθεί στην περίπτωση αυτή. Εάν δεν δοθούν οι απαιτούμενες πληροφορίες, η παραγγελία θα ακυρωθεί και τα έξοδα θα επιστραφούν με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που επιλέξατε κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας. Σε μια τέτοια περίπτωση, τα εμπορεύματα δεν θα αποσταλούν και η προσφορά που έχετε κάνει θα θεωρηθεί ότι απορρίπτεται.

9. Καθυστέρηση/Δικαίωμα παρακράτησης

9.1 Σε περίπτωση αδυναμίας πληρωμής, διατηρούμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε για τέλη υπενθύμισης, εκτός εάν μας αποδείξετε ότι το κόστος των υπενθυμίσεων δεν προέκυψε καθόλου ή είναι σημαντικά χαμηλότερο από το κόστος των προβαλλόμενων υπενθυμίσεων. Τα τέλη υπενθύμισης ανέρχονται σε 2,50 ευρώ ανά υπενθύμιση. Εφόσον η υπενθύμιση σύμφωνα με το άρθρο 286 παρ. 2 του γερμ. ΑΚ είναι απαραίτητη, δεν προκύπτουν έξοδα για εσάς για την πρώτη υπενθύμιση.

9.2 Επιπλέον, σε περίπτωση καθυστέρησης των πληρωμών, δικαιούμαστε να απαιτήσουμε από τους καταναλωτές τόκους ύψους πέντε (5) ποσοστιαίων μονάδων και από τους επιχειρηματίες ύψους εννέα (9) ποσοστιαίων μονάδων πάνω από το εκάστοτε ισχύον βασικό επιτόκιο.

9.3 Η προβολή αξιώσεων για περαιτέρω ζημιές που προκλήθηκαν από αθέτηση υποχρεώσεων δεν αποκλείεται λόγω της αξίωσης τελών υπενθύμισης και/ή απαιτήσεων τόκων.

9.4 Μπορείτε μόνο να συμψηφίσετε αξιώσεις εναντίον μας ή να διεκδικήσετε δικαίωμα παρακράτησης εάν η ανταπαίτησή σας είναι αδιαμφισβήτητη, υπάρχει νομικά έγκυρος τίτλος ή υπάρχει ανταπαίτηση σε συναλλαγματική σχέση με την αντίστοιχη αξίωση.

10. Επιφύλαξη της κυριότητας

10.1 Προκειμένου να διασφαλίσουμε την απαίτησή μας για την τιμή αγοράς από σας, διατηρούμε την κυριότητα όλων των αντικειμένων παράδοσης μέχρι την πλήρη πληρωμή της τιμής αγοράς.

10.2 Είστε υποχρεωμένοι να χειρίζεστε τα εμπορεύματα προσεκτικά με την επιφύλαξη της παρακράτησης κυριότητας.

10.3 Τα εμπορεύματα που υπόκεινται σε παρακράτηση της κυριότητας δεν μπορούν ούτε να ενεχυραστούν σε τρίτους ούτε να παραχωρηθούν ως ασφάλεια πριν από την πλήρη πληρωμή των κατοχυρωμένων απαιτήσεων. Πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως γραπτώς αν και σε τι βαθμό υπάρχει πρόσβαση τρίτων στα αγαθά που ανήκουν σε εμάς.

10.4 Αν είστε επιχειρηματίας, ισχύουν επιπλέον τα εξής:
10.4.1 Διατηρούμε την κυριότητα σε όλα τα προϊόντα παράδοσης μέχρι την πλήρη εξόφληση όλων των παρόντων και μελλοντικών απαιτήσεών μας βάσει της σύμβασης αγοράς και από μία συνεχή επιχειρηματική σχέση μαζί σας («κατοχυρωμένες απαιτήσεις»).
10.4.2 Εάν η ρευστοποιήσιμη αξία των ασφαλίσεων μας υπερβαίνει τις κατοχυρωμένες απαιτήσεις κατά περισσότερο από 10%, είμαστε υποχρεωμένοι να αποδεσμεύσουμε τις αξίες κατόπιν αιτήματός σας. Εμείς επιλέγουμε.
10.4.3 Η επεξεργασία ή ο μετασχηματισμός των παραδιδόμενων αγαθών από εσάς πραγματοποιείται πάντα για εμάς. Αν τα αγαθά που παραδίδονται μεταποιούνται με άλλα αντικείμενα που δεν ανήκουν σε εμάς, αποκτάμε τη συνιδιοκτησία των νέων αγαθών κατ 'αναλογία της αξίας των παραδοθέντων αγαθών (ποσό τελικού τιμολογίου συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) στα μεταποιημένα αντικείμενα κατά τη στιγμή της μεταποίησης. Παρεμπιπτόντως, το ίδιο ισχύει και για τα εμπορεύματα που προκύπτουν από τη μεταποίηση, όπως και για τα εμπορεύματα που παραδίδονται ως αποθεματικό.
10.4.4 Εάν τα παραδοθέντα αγαθά αναμειγνύονται αναπόσπαστα με άλλα αντικείμενα που δεν ανήκουν σε εμάς, αποκτάμε τη συνιδιοκτησία του νέου αντικειμένου σε αναλογία της αξίας των παραδοθέντων αγαθών (ποσό τελικού τιμολογίου συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ) στα άλλα μικτά αντικείμενα κατά τη στιγμή της ανάμειξης. Εάν η ανάμειξη πραγματοποιείται κατά τέτοιο τρόπο ώστε το στοιχείο σας να θεωρείται ως το κύριο αντικείμενο, τότε συμφωνείτε ότι μεταφέρετε την αναλογική συνιδιοκτησία σε εμάς. Διατηρείτε την κατά αυτόν τον τρόπο προκύπτουσα αποκλειστική κυριότητα ή συγκυριότητα για εμάς.

11. Διάρκεια, κλείσιμο και καταγγελία του λογαριασμού

11.1 Η σύμβαση συνάπτεται μέσω της εγγραφής του λογαριασμού για αόριστο χρόνο.

11.2 Μπορείτε να καταγγείλετε τη σύμβαση μέσω της εγγραφής του λογαριασμού ανά πάσα στιγμή χωρίς τήρηση μιας προθεσμίας.

11.3 Μπορούμε να καταγγείλουμε τη σύμβαση μέσω της εγγραφής σε λογαριασμό κανονικά με τήρηση προθεσμίας δύο εβδομάδων.

11.4 Το δικαίωμα για την καταγγελία της σύμβασης χωρίς προθεσμία για σοβαρούς λόγους δε θίγεται. Ειδικότερα, μπορούμε να καταγγείλουμε τη σύμβαση μέσω της εγγραφής σε λογαριασμό χωρίς προθεσμία όταν:
- Δίνετε ανακριβείς ή ελλιπείς πληροφορίες κατά την εγγραφή σας,
- Παραβιάζετε επανειλημμένα άλλες συμβατικές υποχρεώσεις και δεν αποφεύγετε την παράβαση καθήκοντος, ακόμη και κατόπιν δικής μας απαίτησης.

11.5 Εφόσον έχουμε καταγγείλει τη σύμβαση, δεν δικαιούστε να δημιουργήσετε ένα νέο λογαριασμό, ακόμη και με διαφορετικό όνομα ή διαφορετική επωνυμία.

11.6 Κάθε καταγγελία πραγματοποιείται γραπτώς. Η ειδοποίηση καταγγελίας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο πρέπει να είναι γραπτή.

12. Εγγύηση

12.1 Για τα δικαιώματά σας σε περίπτωση υλικών και νομικών ελαττωμάτων ισχύουν οι νόμιμες διατάξεις, εκτός αν ορίζεται διαφορετικά παρακάτω.

12.2 Όσον αφορά τους καταναλωτές, τα δικαιώματα εγγύησης για νέα αγαθά παραγράφονται εντός δύο ετών, για μεταχειρισμένα αγαθά εντός ενός έτους από τη μετάθεση του κινδύνου.

12.3 Σε περίπτωση αξίωσης εγγύησης, δικαιούστε, κατά την κρίση σας, να διεκδικήσετε το δικαίωμα αποκατάστασης του ελαττώματος ή την παράδοση αγαθών χωρίς ελαττώματα (μεταγενέστερη εκπλήρωση). Εάν ο επιλεγμένος τύπος μεταγενέστερης εκπλήρωσης συνεπάγεται δυσανάλογα υψηλό κόστος, η αξίωση περιορίζεται στο εκάστοτε υπόλοιπο είδος μεταγενέστερης εκπλήρωσης. Θα σας παραπέμψουμε σε αυτό εάν είναι απαραίτητο.

12.4 Για τους επιχειρηματίες ως αγοραστές αποκλείεται η ευθύνη για ελαττώματα σε μεταχειρισμένα αγαθά. Αυτό δεν ισχύει για βαριά αμέλεια ή πρόθεση. Για καινούργια αντικείμενα, τα δικαιώματα εγγύησης λήγουν εντός έξι μηνών από τη μετάθεση του κινδύνου.

12.5 Για λόγους σαφήνειας, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι οι ακόλουθες περιστάσεις δεν δικαιολογούν ένα ελάττωμα υλικού εάν ευθύνονται για το σφάλμα:
- Φυσική φθορά,
- Λανθασμένη χρήση,
- Ελλιπής ή λανθασμένη περιποίηση των εμπορευμάτων,
- Ακατάλληλη και μη ενδεδειγμένη χρήση,
- Λανθασμένη συναρμολόγηση, ειδικότερα όταν το εξάρτημα της παραγγελίας δεν είναι προφανώς το σωστό,
- Μη τήρηση των οδηγιών εφαρμογής,
- Λανθασμένος χειρισμός.

13. Εγγυήσεις κατασκευαστή

Εάν υπάρχει ειδική εγγύηση κατασκευαστή που μπορείτε να ζητήσετε επιπλέον της εγγύησης, αυτό εμφανίζεται στη σχετική περιγραφή του προϊόντος. Αυτή η εγγύηση ισχύει μόνο για το συγκεκριμένο προϊόν και οι απαιτήσεις σας συμμορφώνονται με τους όρους εγγυήσεων του κατασκευαστή και υφίστανται αποκλειστικά έναντι αυτού.

14. Ευθύνη για αποζημίωση του πωλητή

14.1 Είμαστε υπεύθυνοι για πρόθεση και βαριά αμέλεια καθώς και για ζημίες που προκύπτουν από την καταστροφή της ζωής, σωματικές βλάβες και βλάβες της υγείας.

14.2 Σε περιπτώσεις ελαφράς αμέλειας είμαστε υπεύθυνοι σε περίπτωση παραβίασης ουσιαστικής συμβατικής υποχρέωσης. Μια ουσιαστική συμβατική υποχρέωση κατά την έννοια της παρούσας ρήτρας είναι ένα καθήκον, η εκπλήρωση του οποίου καθιστά δυνατή την εκτέλεση της σύμβασης και στην εκπλήρωση του οποίου μπορεί να βασίζεται τακτικά ο συμβαλλόμενος.

14.3 Στην περίπτωση της ρήτρας 14.2, δεν φέρουμε την ευθύνη για την έλλειψη οικονομικής επιτυχίας, απώλειας κερδών και έμμεσων ζημιών.

14.4 Η ευθύνη σύμφωνα με την προηγούμενη ρήτρα 14.2 περιορίζεται στις τυπικές και προβλέψιμες ζημίες κατά τη στιγμή της σύναψης της σύμβασης.

14.5 Οι περιορισμοί της ευθύνης ισχύουν για τους υπαλλήλους, τους αντιπροσώπους και τους πράκτορές μας αντίστοιχα.

14.6 Οποιαδήποτε ευθύνη για τις εγγυήσεις που παρέχονται από εμάς και για αξιώσεις βάσει του γερμ. Νόμου περί ευθύνης για ελαττωματικά προϊόντα δε θίγεται.

14.7 Κατά τα λοιπά, η ευθύνη από την πλευρά μας αποκλείεται.

15. Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών: Πληροφορίες σύμφωνα με το άρθρο 14 παρ. 1 Κανονισμός 2013/524/ΕΕ περί φιλικού διακανονισμού για καταναλωτές

Για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (ΗΕΔ) η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διαθέτει μία πλατφόρμα την οποία θα βρείτε στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Η εταιρεία μας δεν προτίθεται και δεν υποχρεούται να συμμετέχει σε διαδικασία επίλυσης διαφορών ενώπιον μίας διαιτητικής αρχής για καταναλωτές.

16. Φιλικός διακανονισμός για καταναλωτές Πληροφορίες σύμφωνα με το άρθρο 36 του γερμ. νόμου περί εναλλακτικής επίλυσης θεμάτων καταναλωτή

16.1 Δεν συμμετέχουμε σε διαδικασία επίλυσης διαφορών ενώπιον διαιτητικής αρχής για καταναλωτές. Ωστόσο, η νομική κατάσταση απαιτεί να σας παραπέμψουμε σε μία διαιτητική αρχή για καταναλωτές η οποία είναι υπεύθυνη για εσάς.

16.2 Allgemeine Verbraucherschlichtungsstelle des Zentrums für Schlichtung e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, Τηλέφωνο: 07851 / 795 79 40, Φαξ: 07851 / 795 79 41, E-mail: [email protected], Internet: www.verbraucher-schlichter.de .

17. Τελικές διατάξεις

17.1 Η παρούσα σύμβαση διέπεται από το δίκαιο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, με την εξαίρεση του Δικαίου των Πωλήσεων των Ηνωμένων Εθνών. Αυτό ισχύει για τους καταναλωτές όχι σε σχέση με εκείνες τις διατάξεις, οι οποίες εφαρμόζονται αναγκαστικά σύμφωνα με το δίκαιο, το οποίο θα ήταν εφαρμοστέο χωρίς την παρούσα ρήτρα (δηλαδή συνήθως της χώρας στην οποία ο καταναλωτής έχει την κύρια κατοικία του) και από τις οποίες δεν μπορεί να γίνει παρέκκλιση με συμφωνία.

17.2 Ο αποκλειστικός τόπος δικαιοδοσίας για όλες τις διαφορές που προκύπτουν από ή σε σχέση με την παρούσα σύμβαση είναι το Βερολίνο, εφόσον τα συμβαλλόμενα μέρη είναι έμποροι ή δεν έχετε γενική δικαιοδοσία στη Γερμανία ή σε άλλο κράτος μέλος της ΕΕ ή έχετε μεταφέρει την μόνιμη κατοικία σας στο εξωτερικό μετά την ημερομηνία θέσης σε ισχύ αυτών των Όρων Χρήσης ή ο τόπος διαμονής ή ο συνήθης τόπος παραμονής δεν είναι γνωστός κατά την χρονική στιγμή της προσφυγής.

17.3 Έχουμε το δικαίωμα να αλλάξουμε ή να προσαρμόσουμε αυτούς τους όρους με ισχύ για το μέλλον κατά τη διάρκεια ισχύος της σύμβασης, εφόσον αυτό απαιτείται για επιτακτικούς λόγους, όπως είναι η αλλαγή της νομοθεσίας ή της νομολογίας. Θα σας αποστείλουμε τους αναθεωρημένους όρους και προϋποθέσεις υπό μορφή κειμένου πριν από την προγραμματισμένη έναρξη ισχύος και θα επισημάνουμε συγκεκριμένα τους νέους κανονισμούς καθώς και την ημερομηνία έναρξης ισχύος. Ταυτόχρονα, θα σας παρέχουμε μια εύλογη προθεσμία, τουλάχιστον τεσσάρων (4) εβδομάδων, για το εάν αποδέχεστε τους τροποποιημένους Όρους Χρήσης για την περαιτέρω χρήση των Υπηρεσιών. Εάν δεν δοθεί καμία εξήγηση εντός αυτής της προθεσμίας, η οποία αρχίζει να ισχύει μετά την παραλαβή του μηνύματος γραπτώς, οι τροποποιημένοι όροι θεωρούνται ότι έχουν συμφωνηθεί. Στην αρχή της προθεσμίας, θα σας ενημερώσουμε ειδικά για αυτή τη νομική συνέπεια δηλαδή το δικαίωμα αντίρρησης, την προθεσμία για τη διατύπωση αντίρρησης και το νόημα της σιωπής. Αυτός ο μηχανισμός τροποποίησης δεν εφαρμόζεται για τις τροποποιήσεις των κύριων συμβατικών υποχρεώσεων των μερών.

17.4 Η νομική αναποτελεσματικότητα των επιμέρους διατάξεων δεν θίγει τον δεσμευτικό χαρακτήρα των υπόλοιπων ρητρών.

17.5 Η γλώσσα της σύμβασης είναι η γερμανική.

Βερολίνο, 25 Μαΐου 2018